pařez
451.9K
42:31
Mormoni - Okultismus v rouše Křesťanství. Co vám mormoni o sobě nikdy neřeknou - svědectví bývalých mormonů. Zdroj: www.youtube.com/watchMore
Mormoni - Okultismus v rouše Křesťanství.
Co vám mormoni o sobě nikdy neřeknou - svědectví bývalých mormonů.
Zdroj: www.youtube.com/watch
pařez
@jecminek 30.12.2014 19:06:07
Nevylekalo mě, Ječmínku, vůbec nic. To skóre znamená jedno - že Ostrik mou prosbu respektuje, ty nikoli.
Říkám ti to už snad posté - nebaví mě tady číst stále podobné nic neřešící vzájené napadání, které působí navíc těžké pohoršení těm, kdo si na jejich základě udělají obrázek o katolících. Toť vše, chápeš???
Pokud ne, tak si můj komentář znovu pořádně …More
@jecminek 30.12.2014 19:06:07

Nevylekalo mě, Ječmínku, vůbec nic. To skóre znamená jedno - že Ostrik mou prosbu respektuje, ty nikoli.
Říkám ti to už snad posté - nebaví mě tady číst stále podobné nic neřešící vzájené napadání, které působí navíc těžké pohoršení těm, kdo si na jejich základě udělají obrázek o katolících. Toť vše, chápeš???
Pokud ne, tak si můj komentář znovu pořádně přečti:

"Cesta ke křesťanské toleranci
pařez 29.12.2014 13:40:12
Já si myslím, že toto všechno nemá cenu - cenu by podle mně mělo, kdyby si lidé, kteří spolu nemohou vyjít, nevšímali osoby druhého člověka - a pokud se vyjádří k prezentovaným názorům, tak to udělat taktně, aby se druhý necítil pohaněn. Tak, jak se vede výměna názorů dosud, tak to vede jen k prohlubování animozit.

K tomu, aby se stímto přestalo, je potřeba, aby jeden přestal, a dokázal po určitý čas mlčky snášet urážky toho druhého (jako Kristus na Velký pátek). Měl by to udělat ten jeden, který si myslí, že je psychicky zdráv, a že musí snášet zlo od toho druhého, psychicky nemocného člověka. Jestliže tu někdo píše, že ten druhý je psychicky narušený, pak - pokud to nemyslí jen jako znevážení druhého, by se k němu, jako k psychicky nemocnému člověku, měl také chovat.

Bude alespoň vidět, kdo je doopravdu psychicky zdravý, kdo je opravdový křesťan."


Na poslední zvýrazněné větě trvám a podle výsledku se také zařídím. Doufám, že to budeš považovat za dostatečně nestranné. A k té nestrannosti také patří to, že nemohu ignorovat Ostrikovo naťuknutí v soukromé poště, jak se tedy stavím k určitému závazku, který jsi zde udělal.
Tak už se prosím tě vzpamatuj a nedělej mi to přímočaře jednoduché! 😡
pařez
Vyslovil jsem zde prosbu, aby se ti, kteří spolu nemohou vyjít v dobrém, zdrželi takových komentářů, které by jejich "protivník" mohl považovat za osobní napadení. Dlouho jsi to Ječmínku nevydržel (mám na mysli narážku na "nemravnou registraci"). Takže zatím 1:0 pro toho druhého.
Jestli to pořád nechápeš, opravdu mě nebaví číst nekonečné spory.
Ohledně mého mlčení - mlčím i vůči tobě, …More
Vyslovil jsem zde prosbu, aby se ti, kteří spolu nemohou vyjít v dobrém, zdrželi takových komentářů, které by jejich "protivník" mohl považovat za osobní napadení. Dlouho jsi to Ječmínku nevydržel (mám na mysli narážku na "nemravnou registraci"). Takže zatím 1:0 pro toho druhého.
Jestli to pořád nechápeš, opravdu mě nebaví číst nekonečné spory.
Ohledně mého mlčení - mlčím i vůči tobě, Ječmínku. Zatím.
Pokojný zbytek dne, musím teď být mimo.
Samson1
Ječmínku, ty nesneseš žádné poučení. Vždyť je to v písmě, že Satan na sebe bere podobu anděla světla. O co ti jde. V církvi myslím není žádný řád Rytířů věčného světla, jinak řády a stanovy řádu schvaluje církevní autorita-papež. Takže když se děláš rytířem věčného světla, nehraješ si na něco?
Samson1
Sobek je velice aktivní a na jeho vklady jsem narazil i na facebooku. Jen ze zásady jsem už od začátku napsal jedno, že čím se zabývá, je veliká ztráta času, "seberealizace", křesťanské je na sebeumrtvování a Kristus musí růst a já menšit. Je to v podstatě hledání sebe a ve věcech, kde člověk upadá jen na základě duchovní pýchy něčím být, když né pýchy, tak žádosti vynikat.l
One more comment from Samson1
Samson1
Já jen, že se na zdroj světla musí člověk dívat, čí je to zdroj. Zda se nejedná o pokušitele. Trocha jedu otráví dobré víno. Brát na sebe rytířskost, to může stát jen na tom, že osvědčený je ten, koho doporučuje Bůh.
pařez
Buďte zdrávi!
Děkuji za vaše názory.
Pro Jakuba Sobka:
"30.12.2014 04:14:47
Vaše touha se mstít nevychází z křesťanské lásky. Dal jsem mi poslední důkaz své zloby.
Posvátné stisky a jejich biblický původ: jakubsobek.blogspot.cz/.../posvatne-stisky.html"

Mýlíte se, nemám vůči vám zlobu, a pokud byste komunikoval a snažil se o diskuzi, stavěl bych se vůči vám jinak. Víte, většina z nás si …More
Buďte zdrávi!
Děkuji za vaše názory.
Pro Jakuba Sobka:
"30.12.2014 04:14:47
Vaše touha se mstít nevychází z křesťanské lásky. Dal jsem mi poslední důkaz své zloby.
Posvátné stisky a jejich biblický původ: jakubsobek.blogspot.cz/.../posvatne-stisky.html"


Mýlíte se, nemám vůči vám zlobu, a pokud byste komunikoval a snažil se o diskuzi, stavěl bych se vůči vám jinak. Víte, většina z nás si pod slovem "diskuze" představuje rozhovor, kdy jeden se ptá (po důvodech, způsobu, smyslu atd.) a druhý se mu to snaží vysvětlit. Je to o vzájemném pochopení postojů a názorů druhého. Možná že vy si pod slovem "dialog" představujete to, co my si představujeme pod slovem "indoktrinace" - že jeden sděluje druhému, jak se věci mají, a ten druhý to bez námitek přijímá. Jestli to takto funguje u vás, u nás rozhodně ne. Takže pokud to chcete zkusit "po našem" ("po vašem" to tady rozhodně fungovat nebude), tak se začněte snažit.

Pochopte, že není únosné, abyste zde prezentoval svoje názory, a nijak se k tomu nevyjadřoval. Za sebe jsem vázán tím, co jsem vám napsal - do Nového roku. (ostatní tím samozřejmě nijak vázáni nejsou) Jsou to dny, kdy máme více času, můžeme si něco z něj věnovat. Ale záleží na vás.

Pokud nadále setrváte ve stávajícím kurzu, nevidím jinou možnost než požádat o zrušení vaší registrace.
Samson1
Jinak zdravím, já teď zastupuji nemocného údržbáře v DD, takže nemám možnost časovou jak dříve. 🤗
Samson1
Ječmínku, rytíři věčného světla nezapomeň na to, že Lucifer, coby anděl v nebi byl nositelem světla a pravdy, tuto vlastnost dovede užívat ke klamání, že na sebe tuto podobu bere. Takže člověk musí rozlišovat, odkud je zdroj. Dokonce na sebe bere podobu i samého Ježíše, kolikrát už takhla klamal. 👍
Ostrik
Irbis 30.12.2014 10:35:42
Tak jsem se podíval na většinu toho dokumentu.
Mormoni - to je satanismus, zednářství a všechno okultní, co s tím souvisí
Je to síla

__________________________________________________________________________________________
Ano, je to velmi dobrý dokument. Není nad svědectví bývalých sektářů. Díky Bohu, že je zachránil ze spárů Luciferových!
Stále ten okultismus! …More
Irbis 30.12.2014 10:35:42
Tak jsem se podíval na většinu toho dokumentu.
Mormoni - to je satanismus, zednářství a všechno okultní, co s tím souvisí
Je to síla


__________________________________________________________________________________________
Ano, je to velmi dobrý dokument. Není nad svědectví bývalých sektářů. Díky Bohu, že je zachránil ze spárů Luciferových!
Stále ten okultismus! Musíme být opatrní ke všemu, co je spojeno s pánem tohoto světa. Běda těm, skrze které přichází pohoršení!
🙏
Ostrik
Ano, Solinadzlato, máš pravdu. Bohužel nemůžeme zabránit zrušeným registracím, aby se znovu z jiného místa a s jiným mailem opakovaně registrovaly. V některých případech, zvláště když je taková osoba ztotožněna, je lépe, když jí necháme, aby se zde znemožňovala sama. Lidé tuto konkrétní osobu již znají a neberou vážně. Vytvořili si vůči jejím bludům imunitu. To ostatně bylo patrné v …More
Ano, Solinadzlato, máš pravdu. Bohužel nemůžeme zabránit zrušeným registracím, aby se znovu z jiného místa a s jiným mailem opakovaně registrovaly. V některých případech, zvláště když je taková osoba ztotožněna, je lépe, když jí necháme, aby se zde znemožňovala sama. Lidé tuto konkrétní osobu již znají a neberou vážně. Vytvořili si vůči jejím bludům imunitu. To ostatně bylo patrné v diskuzi o evolučním natahování času. :)
Irbis
Tak jsem se podíval na většinu toho dokumentu.
Mormoni - to je satanismus, zednářství a všechno okultní, co s tím souvisí
Je to síla 🥴
🙂
Ostrik
Pařezův a Lubošův návrh na zrušení registrace Jakuba Sobka je velmi moudrý.
Ten drzý chlapec Sobek se sem podruhé pod svým jménem nepřihlásí a už jen tato skutečnost bude velmi výchovná.
Pařezi a Luboši, díky za vaši rozvahu.
🤗More
Pařezův a Lubošův návrh na zrušení registrace Jakuba Sobka je velmi moudrý.
Ten drzý chlapec Sobek se sem podruhé pod svým jménem nepřihlásí a už jen tato skutečnost bude velmi výchovná.
Pařezi a Luboši, díky za vaši rozvahu.

🤗
Ostrik
Do posledního písmene souhlasím s Pařezem. :)
_____________________________________________________________________________________________
pařez 29.12.2014 03:47:17
Protože jsem asi kladl příliš nepříjemné otázky k tématům vkládaným Jakubem Sobkem, byl jsem jím v rámci "mezináboženského dialogu" zablokován :-)))
Inu přesně tak, jak jsem napsal pod jeho příspěvkem o jezuitech coby uctívačích …More
Do posledního písmene souhlasím s Pařezem. :)
_____________________________________________________________________________________________
pařez 29.12.2014 03:47:17
Protože jsem asi kladl příliš nepříjemné otázky k tématům vkládaným Jakubem Sobkem, byl jsem jím v rámci "mezináboženského dialogu" zablokován :-)))
Inu přesně tak, jak jsem napsal pod jeho příspěvkem o jezuitech coby uctívačích satana (tímto mu děkuji za odstranění tohoto příspěvku):

pařez 28.12.2014 17:34:43
Pane Sobku, u mě jste tímto dospěl do stavu zralosti pro požádání o zrušení vaší registrace na tomto portálu.
Mimo jiné proto, že tento dehonestační článek zakončíte odstavcem:
"...Závěrem bych chtěl jen podotknout, že bychom si měli dávat pozor na podobné vymyšlené a zcela nepravdivé konspirační teorie. Uvedl jsem i na počátku, že samotný fakt o uctívání egyptských božstev nebo podobné teorie nelze většinou potvrdit ani vyvrátit..."

Přesně tímto způsobem pracují světská média, když chtějí někoho očernit - napíší pikantní titulek a snůšku lží či polopravd, aby někde na závěr přidali doušku, že se jedná o dohady a nepodložené spekulace. Počítají totiž (oprávněně) s tím, že většina čtenářů si přečte titulek a zběžně přelétne text, zjistí převažující tendenci a zasunuté doušky na konci textu si a ani nevšimne. Úplně stejně jste postupoval i vy.

Víte, že je to "zcela nepravdivá teorie" (vaše vlastní slova), a přesto to uveřejníte??? To je podle vás čestné jednání? Vědomě uveřejňovat nepravdivé informace o jiných? Vést se na vlně "nepopularity" vůči jezuitům? Nebo to jen využíváte k propagaci "egyptských božstev"?

Zkouším si to tak trochu zrekapitulovat - i vy patříte k zastáncům mezináboženského dialogu, a připadají vám divní ti, kteří jej odmítají (opravte mne, pokud se mýlím). Já osobně si od mezináboženského dialogu nic moc neslibuji - na vás samotném mohu demonstrovat proč: od slov "mezináboženský dialog" si lidé mimo skutečnou Církev, založenou Ježíšem Kristem roku 33 našeho letopočtu (pokud tomu nevěříte, tak se mě pane Sobku zeptejte na další podrobnosti), slibují pouze to, že jejich názorům bude nasloucháno a budou "bráni vážně". Tedy aby skutečná Církev založená Ježíšem Kristem zrezignovala na své apoštolské poslání.

To rozhodně neznamená, že bych nebyl zastáncem dialogu mezi jednotlivci - ať už vůči hledajícími, nebo vůči tomu, kdo si chce ujasnit postoj druhé strany. Vy ale žádný dialog nevedete - pouze uveřejňujete své příspěvky a nereagujete na připomínky k nim. Nepatříte k lidem, kteří by byli hledající - vy máte (ze svého pohledu) "jasno". Vy dialog nepotřebujete - vy potřebujete publikační prostor pro své názory.

Takže - pokud chcete pokračovat v tomto stylu, pak se domnívám, že vaše přítomnost zde není žádným přínosem: hlásání bludných názorů zde nemá co dělat.

Co tedy po vás chci?

Abyste odstranil to, o čem vy sám víte, že je nepravdivé - třeba tento článek.
Abyste reagoval na připomínky k vašim příspěvkům v diskuzi.

Abyste uveřejňoval to, o čem můžete předpokládat, že bude přínosem pro zdejší osazenstvo (domnívám se, že jsou zde převážně katolíci, pravoslavní a jim lidé jim názorově blízcí) a nekopíroval sem bezhlavě svůj blog.
Je to srozumitelné?

Byl to myslím Ostrik, kdo vyzval ke shovívavosti vůči vašim názorům zde během vánočních svátků. Respektuji to - využijte tedy, prosím, čas do Nového roku k tomu, abyste si ujasnil, zda svou přítomnost zde využijete k opravdovému dialogu, nebo zda jej budete chtít využívat jako dosud.
Podle toho, jak budete jednat, budu jednat i já (a doufám, že i druzí).

Jako "znalci" bible vám jistě není neznámý verš:
"Sektáře jednou nebo dvakrát napomeň a pak se ho zřekni..." (Tit 3,10)

P.S. Toto vám pošlu i do soukromé pošty, abych měl jistotu, že to nepřehlédnete.


P.S. Zdá se, že vzhledem k tomu, co je sděleno zde
Proč jsem se rozhodl, že nadále u svých článků nebudu umožňovat diskuzi?
je kladení otázek po důvodech a zdrojích jedním z příznaků psychické choroby 🧐
One more comment from Ostrik
Ostrik
Já netvrdím, že by se mormonský Hurvínek nemohl obrátit. Také v to doufám, ale je to spíše dlouhodobá záležitost.
Vy ale nevíte, jakým školením prošel. Trochu se podívejte na jeho proticírkevní aktivity a pak vám bude jasné, jaký nepřítel za ním stojí. On v současné době není zvědavý na vaše názory, je to domýšlivý mladíček. Neuškodí mu, když dostane přes prsty. Nakonec je tento web …More
Já netvrdím, že by se mormonský Hurvínek nemohl obrátit. Také v to doufám, ale je to spíše dlouhodobá záležitost.
Vy ale nevíte, jakým školením prošel. Trochu se podívejte na jeho proticírkevní aktivity a pak vám bude jasné, jaký nepřítel za ním stojí. On v současné době není zvědavý na vaše názory, je to domýšlivý mladíček. Neuškodí mu, když dostane přes prsty. Nakonec je tento web katolický nebo snad ne? :)))
Irbis
To mám, Mike, přesně namysli. Akorát bych chtěl, aby nám svojí věrouku ukázal Jakub. Nehodlám kvůli tomu číst tu knížku. :)
Ostrik
Na tebe to nedělám, Solinadzlato.
To patří všem služebníkům knížete tohoto světa, se kterým skončí mormoni i rytíři světla v ohni pekelném.
🤮More
Na tebe to nedělám, Solinadzlato.
To patří všem služebníkům knížete tohoto světa, se kterým skončí mormoni i rytíři světla v ohni pekelném.

🤮
Irbis
Katolická víra je jediná správná a pravá. Dá se to celkem lehce prokázat. Proč se pak bojíte jednoho nekatolíka?
Ostrik
Víte, co je zajímavé?
Že všichni tihle sektáři, jako mormoni nebo rytíři světla, jsou úzce spjatí s knížetem tohoto světa.
Z jejich komentářů je jasné, že jim jde jen a jen o zpochybňování naší víry.
🤮More
Víte, co je zajímavé?
Že všichni tihle sektáři, jako mormoni nebo rytíři světla, jsou úzce spjatí s knížetem tohoto světa.
Z jejich komentářů je jasné, že jim jde jen a jen o zpochybňování naší víry.

🤮
Ostrik
Luboš 30.12.2014 09:41:56
Nebudeme tak pochybné věrozvěsty, jako Jakub Sobek, tolerovat. Já už jsem požádal administrátora, aby mu zrušil registraci. Budu jen rád, když se se stejnou žádostí připojíte.
___________________________________________________________________________________________

Pořád ale platí, že zločinci jsou o krok před zákonem.
Třeba takový Adeodatus, kterému jsme zrušili …More
Luboš 30.12.2014 09:41:56
Nebudeme tak pochybné věrozvěsty, jako Jakub Sobek, tolerovat. Já už jsem požádal administrátora, aby mu zrušil registraci. Budu jen rád, když se se stejnou žádostí připojíte.
___________________________________________________________________________________________


Pořád ale platí, že zločinci jsou o krok před zákonem.
Třeba takový Adeodatus, kterému jsme zrušili registraci, je tu znovu pod nickem ±φdeiΠš2s .

🙄
Irbis
Možná, Luboši, by bylo lepší Jakubovi pomoct, než ho hned odstrkovat, rušit mu registraci apod. To zrušení reg. nikam nevede.
Já bych se nejdřív Jakuba zeptal, čemu vlastně on sám věří. Na jeho idnes blogu jsem například četl, že mormoni, ke kterým se hlásí, nevěří, že většina lidí bude zatracena. K tomu chci jen podotknout, že je to v přímém rozporu se slovy našeho Pána Ježíše Krista. …More
Možná, Luboši, by bylo lepší Jakubovi pomoct, než ho hned odstrkovat, rušit mu registraci apod. To zrušení reg. nikam nevede.

Já bych se nejdřív Jakuba zeptal, čemu vlastně on sám věří. Na jeho idnes blogu jsem například četl, že mormoni, ke kterým se hlásí, nevěří, že většina lidí bude zatracena. K tomu chci jen podotknout, že je to v přímém rozporu se slovy našeho Pána Ježíše Krista. Byl bych rád, Jakube, kdybyste se k tomu vyjádřil. A samozřejmě k mnoha dalším věcem.
Čekám na vaši odpověď. 🤗